info@fund.kz +7 (800) 080 18 90 | 1408

Мастер-класс "Клиентоориентированный сервис. Как научить подчинённых любить ваших клиентов?"

Анонсы
23.08.2018

Бұл шеберлік сабағы шын мәнінде клиентке аналған бизнес жасағасы келетін адамдарға арналған!
Сіз шеберлік сабағынан кейін:
- Өз қызметкерлеріңізді клиенттерді жақсы көруге мәжбүрлей аласыз ба? Сыпайылықтан шынайы қызығушылық пен ілтипат танытуға қалай көшуге болады.
- Клиентке арналған ішкі және сыртқы қызмет .

- Неліктен сіздің ен басты клиенттеріңіз – ол сіздің қызметкерлеріңіз? 
- Сіздің компанияңыздағы клиентті бағалауды дамыту бойынша алғашқы қадамдар. 
- Қандай шынайы дағдыларды дамыту керек?
- Қызметкерлерді неге және қалай үйрету керек?
- Нақты ұсыныстар мен мысалдарды біле аласыздар

23 тамыз 2018ж.
11:00 - 14:00.

Шымкент қ, Байтұрсынов көшесі, 88 В

Қатысу тегін.

Тіркеу келесі нөмер бойынша 87252 283290 8 775 065 54 70