Бұл шеберлік сабағы шын мәнінде клиентке аналған бизнес жасағасы келетін адамдарға арналған!
Сіз шеберлік сабағынан кейін:
- Өз қызметкерлеріңізді клиенттерді жақсы көруге мәжбүрлей аласыз ба? Сыпайылықтан шынайы қызығушылық пен ілтипат танытуға қалай көшуге болады.
- Клиентке арналған ішкі және сыртқы қызмет .
- Неліктен сіздің ен басты клиенттеріңіз – ол сіздің қызметкерлеріңіз?
- Сіздің компанияңыздағы клиентті бағалауды дамыту бойынша алғашқы қадамдар.
- Қандай шынайы дағдыларды дамыту керек?
- Қызметкерлерді неге және қалай үйрету керек?
- Нақты ұсыныстар мен мысалдарды біле аласыздар
23 тамыз 2018ж.
11:00 - 14:00.
Шымкент қ, Байтұрсынов көшесі, 88 В
Қатысу тегін.
Тіркеу келесі нөмер бойынша 87252 283290 8 775 065 54 70